“سلام”

اولین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ ها در استان اصفهان، مورخ 3 تا 6 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان با اهدافی همچون تقویت مناسبات و افزایش ظرفیت اقتصادی با استفاده از فناوری، آموزش و توانمندسازی استارتاپ ها، شکل‌گیری تجارت و تعاملات اقتصادی حول فناوری و نیز تبادل تجارب شرکت‌های موفق در تجاری‌سازی و توسعه فناوری برگزار گردید.

نمایشگاه نوآوری، استارتاپ اصفهان (StartExpo) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در اصفهان محسوب می شود. این نمایشگاه با تاکید بر فناوری، به بعنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری، بعنوان بکارگیری ایده‌های نوین فعالیت می کند. با توجه به فقدان نمایشگاههای بین‌المللی مناسب در کشور که دربرگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می گردد.

نمایشگاه فناوری و نوآوری اصفهان (StartExpo) بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکتها و نیز سرمایه گذاری روی طرح های نو و استارتاپ هاست. نمایشگاه استارتکس تلاش می کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آنها متصل کند، فناوریهای روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی نماید، سرمایه گذاران را با فرصتهای سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند، مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده ای از نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گردهم آورد.

کانکتیت نیز به عنوان تنها “پلتفرم مدیریت اینترنت، تبلیغات و بازاریابی بر بستر وای فای” در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و توانست راهکار خود مبنی بر پوشش وای فای در کلیه‌ی اماکن عمومی را به عموم بازدید کنندگان عرضه کند. در این میان کسب و کارهای مختلفی اعم از پیرایشگاه ها، کتاب فروشی ها، شرکت های گردشگری، شتابدهنده ها، مدیران نمایشگاه ها و همایش ها و … با سامانه آشنا شدند. شایان ذکر است نسخه‌ی دوم کانکتیت به صورت رسمی رونمایی گردید که برای اولین بار در ایران امکان انتقال وجه و خرید از طریق درگاه بانک به این سامانه افزوده شد. در واقع با افزودن این ویژگی، کانکتیت تنها پلتفرمی ست که بدون نیاز به استفاده از اینترنت امکان خرید یک محصول را در محل بر بستر وای فای فراهم می کند. در بلاگ های بعدی در مورد وای فای مارکتینگ بیشتر توضیح خواهیم داد.

منتظر خبرهای خوب ما باشید … ?


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *