سوالات متداول
-
آیا کانکتیت نیاز به سخت افزار خاصی دارد؟
این سامانه به وسیلهی یک سخت افزار (روتر) بین مودم اینترنت و کاربران قرار گرفته و امکان دسترسی کاربران را به مجموعه خدمات شما فراهم می آورد. این سخت افزار با توجه به تعداد افراد متصل به صورت همزمان و متراژ مساحت تحت پوشش محیط تعیین می گردد.
-
این سامانه نیاز به اینترنت دارد؟
بله، جهت پیاده سازی این سامانه بایستی محل مورد نظر توسط کارفرما مجهز به اینترنت شده باشد که هر چه سرعت دسترسی به اینترنت بیشتر باشد، میزان سرعت این سامانه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
-
پنل مدیریت چه کاری انجام می دهد؟
داشبورد شخصی شما می باشد که امکان مدیریت مجموعه خدمات کانکتیت به صورت یکپارچه و بدون نیاز به علم برنامه نویسی را فراهم می کند. شایان ذکر است این پنل مدیریت تحت وب بوده و از هر کجا قابل دسترس می باشد.
-
در این سامانه ارائه اینترنت به مشتریان به چه صورت می باشد؟
پس از ثبت نام کاربران و احراز هویت توسط شماره تلفن همراه، کاربران از این طریق می توانند پس از ورود به صفحهی اینترنت و اطلاع از میزان سطح دسترسی، از اینترنت شما با مدیریت در سرعت، مدت زمان و میزان حجم مصرفی که در اختیارشان قرارداده اید، استفاده نمایند.
-
آیا امکان ثبت سوابق کاربران در کانکتیت وجود دارد؟
بله، در این سامانه اطلاعات و سوابق (لاگ بازدید) کاربران ذخیره شده و در صورت نیاز امکان ارائه به مراجع قانونی وجود دارد.
-
چگونه میتوانم از مجموعه خدمات کانکتیت به صورت یک هفته رایگان استفاده کنم؟
پس از درخواست در فرم مخصوص یک هفته رایگان و ثبت اطلاعات مجموعهی خود و یا از طریق تماس تلفنی، کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.