سياست امنيت اطلاعات

نگاه کلی

لازم است سامانه connectit به منظور کاهش کلاه‌برداری، از اعضاء خود اطلاعات خودشان و اطلاعات حساب بانکی مورد استفاده در سامانه را درخواست کند. لازم است کاربران سامانه، اطلاعات درخواستی اين سرويس را در اختيار ما قرار دهند. با رضايت و موافقت با موارد سياست امنيت اطلاعات، شما در حقيقت رضايت و موافقت خود را برای کمک به ما در پردازش اطلاعات شخصی خود، برای اجرای هرچه بهتر سياست امنيت اطلاعات، اعلام کرده‌ايد. اين سياست، امنيت اطلاعاتی که ما جمع‌آوری می‌کنيم را مشخص و نحوه استفاده از اين اطلاعات را توضيح می‌دهد. connectit، امنيت اطلاعات شخصی شما را به شدت محفوظ نگاه داشته و از اطلاعات شخصی شما فقط در رابطه با شرايط سياست امنيت اطلاعات استفاده می‌کند. ما اطلاعات شخصی شما و يا ليستی از مشتريان خود را نه به شخص ثالثی می‌فروشيم و نه برای مدتی در اختيار کسی می‌گذاريم. هرچند connectit در کشور جمهوری اسلامی ايران مديريت می‌شود و تابع قوانين اين کشور است، در برخی شرايط خاص و دريافت دستور از مراجع ذيصلاح لازم است تا اطلاعات مورد نياز در اختيار مرجع ذيصلاح قرار داده شود. لازم است سياست امنيت اطلاعات را هر چند وقت يکبار دوباره مرور کنيد. اين سياست، بر روی همه سايت‌هايی که از سامانه connectit استفاده می‌کنند، اجرا می‌شود. با پذيرفتن سياست امنيت اطلاعات و پذيرفتن بخش موافقت سياست امنيت اطلاعات در زمان عضويت، در حقيقت شما با آشکار شدن اطلاعات خود برای ما و استفاده ما از اطلاعات شخصی خود موافقت کرده‌ايد و ما را برای انجام موارد ذکر شده در سياست امنيت اطلاعات هدايت کرده‌ايد.

تذکر تغيير اطلاعات

اين سياست‌ها ممکن است برخی اوقات به دليل افزودن يک قابليت جديد به سامانه connectit و يا اجرای پيشنهادهای مشتريان، مورد تجديدنظر شوند. ممکن است اين سياست‌ها را در هر زمانی با فرستادن نسخه جديدی از آن روی وبسايت اصلاح کنيم. شرايط نسخه اصلاح شده‌ای که روی وبسايت قرار می‌دهيم در همان لحظه قابل اجرا است. همچنين اگر قصد تغيير سياست امنيت اطلاعات فعلی را داشته باشيم، ۴۰ روز قبل از تغيير سياست امنيت اطلاعات شما را توسط قرار دادن هشدارهايي روی صفحه از بروز رسانی سياست امنيت اطلاعات سرويس خود با خبر می‌کنيم. بعد از قرار دادن اين ۴۰ روز هشدار و آگهی در مورد تغيير، فرض می‌شود که شما با شرايط جديد سياست امنيت اطلاعات موافق هستيد. اگر با تغييرات ايجاد شده در سياست امنيت اطلاعات مخالف باشيد، ميتوانيد اکانت خود را هر زمان که مايل باشيد، ببنديد. برخی از صفحات سامانه connectit، شامل لينک‌هايی می‌باشند که مربوط به سايت‌های ديگر است. اين سايت‌ها شرايط سياست امنيت اطلاعات خاص خود را دارند و connectit مسئول عملکرد اين سايت‌ها نيست. کاربرانی که اطلاعات خود را در اين سايت‌های اشخاص ثالث ثبت می‌کنند بايد شرايط امنيتی آنها را کامل مطالعه کرده و سپس نسبت به در اختيار قرار دادن اطلاعات شخصی و هويتی خود به آنها اقدام کنند.

اطلاعاتی که ما از شما جمع آوری ميکنيم

اطلاعات مورد نياز
برای باز کردن يک اکانت در سايت سامانه connectit، بايد نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس ايميل را وارد کنيد. در وارد کردن اين اطلاعات دقت کنيد چرا که connectit اطلاعات وارد شده را بررسی و از صحت آنها اطمينان حاصل می‌کند. ممکن است connectit از شما کپی مدارک هويتی (شامل کپی شناسنامه و کپی کارت ملی) را درخواست کند و يا با شماره تلفن شما تماس حاصل کند و يا کد تاييد ۱۰ رقمی را به وسيله پست به آدرس شما ارسال کند. برای پرداخت درست توسط connectit، بايد اطلاعات حساب بانکی خود (شامل شماره حساب و شماره کارت) را در اختيار ما قرار دهيد. لازم است تا حساب‌های اعلام شده با نام فرد عضو شده در سيستم مطابقت داشته باشد. ممکن است connectit از شما کپی کارت اعتباری يا مالی ثبت شده در سيستم را درخواست کند. اين کار به منظور جلوگيری از استفاده از کارت‌های الکترونيکی سرقت شده در سيستم connectit به کار می‌رود. اين عمليات ممکن است برای تراکنش‌های ورودی و خروجی اجرا شود و چنانچه مالکيت کارت الکترونيکی انجام دهنده تراکنش ورودی برای connectit احراز نشود وجه ورودی به سيستم را به کارت مبدا برگشت خواهد زد. همچنين connectit برای دريافت وجه و افزايش اعتبار به صورت آنلاين شما را به صفحات وبسايت بانکها ارجاع می‌دهد. لازم است سياست امنيت اطلاعات بانکها توسط شما مطالعه شود. ما همچنين از شما می‌خواهيم که يک سوال امنيتی را وارد و به آن پاسخ دهيد. اين سوالات به هنگام درخواست کلمه عبور جديد (در هنگام فراموش کردن آن) لازم است و به اين ترتيب هيچ کلاه‌برداری از حساب جاری شما انجام نخواهد شد. همچنين ما احتياج به برخی اطلاعات تجاری يا هويتی از شما داريم (برای برخی تراکنش‌های مالی بالا توسط connectit) که اين اطلاعات به ما کمک می‌کند از سوء‌استفاده‌های مالی جلوگيری شود و برخی قواين رعايت شود.
اطلاعات تراکنش ها
ممکن است زمانی که شما از حساب خود در پنل مدیریت واریز یا برداشت پول انجام می دهید، ما سوال‌هايی از شما در مورد اطلاعات آن تراکنش بپرسيم؛ مثلا نوع تراکنش (خريد کالا، خريد سرويس و يا انتقال وجه ساده) و آدرس ايميل و يا شماره تلفن شخص ثالث. همچنين وقتی شما برای مشتری ديگری از connectit پول می‌فرستيد ممکن است از شما برخی سوالات شخصی برای آن شخص ثالث پرسيده شود تا اين تراکنش کامل شود. اين اطلاعات همچنين ممکن است از جانب آن شخص برای ما نيز انتقال يابد و قابل دسترسی باشد. ما اين اطلاعات را برای تمامی تراکنش‌های شما در connectit استفاده می‌کنيم و همچنين اطلاعات را به پروفايل‌تان اضافه می‌کنيم تا در تراکنش‌های آينده‌تان مورد استفاده قرار گيرد. ما آدرس اينترنتی (آی پی آدرس) و برخی اطلاعات هويتی کامپيوتر يا وسيله‌ای که با آن به اکانت connectit خود وصل می‌شويد را جمع‌آوری می‌کنيم تا تراکنش‌های ممنوع و احتمالی را پيگيری کنيم.
اطلاعات شما از شخص ثالث
برای حفظ مشتريان خود از کلاه‌برداری‌های احتمالی ما اطلاعات شما را که در دست پردازنده‌های بانکی است را با اطلاعات شما تطبيق می‌دهيم. ما در برخی از شرايط و در صورتی که مقدار زيادی پول توسط connectit دريافت يا ارسال می‌کنيد، يک بررسی را درباره شما و تجارت شما انجام خواهيم داد.
تاييديه های اضافی
اگر نتوانيم اطلاعاتی که شما به ما داده‌ايد را تاييد کنيم، يا اينکه شما درخواست دريافت يا پرداخت وجهی توسط چک به آدرسی غير از آدرس تاييد شده خود داشته باشيد، ما از شما می‌خواهيم که اطلاعات اضافی (مانند کپی يک قبض برق يا تلفن جديد يا اطلاعات ديگری که ارتباط شما را با اين آدرس ثابت کند) را با ايميل برای ما بفرستيد و يا اينکه به سوالات ما به صورت آنلاين پاسخ دهيد تا بتوانيم اطلاعات شما را تاييد کنيم. اين کار در موارد نادر انجام خواهد شد.