قوانین اجرایی
ويرايش قوانين و مقررات connectit (کانِکتیت) در تاريخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ صورت پذيرفته و کليه کاربران تا ۴۵ روز آينده موظف به مطالعه قوانين وبسايت می باشند. بديهی است بعد از بازه زمانی مذکور، کليه کاربران موظف به پذيرش و رعايت قوانين جديد وبسايت می باشند. کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، برداشت نهایی از سیاست امنیت اطلاعات connectit است که سعی در احترام میان حقوق سایر کاربران اعم از کاربران connectit و کاربر پنل مدیریت connectit و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و انجام کلاه‌برداری در بستر فراهم‌شده از سوی سامانه connectit، تنظیم و تدوین‌شده است. بر اساس سیاست امنیت اطلاعات connectit، چنانچه این سایت تصمیم به اعمال تغییرات در سیاست امنیت اطلاعات و یا قوانین و مقررات خود داشته باشد، می‌بایست یک ماه قبل از اعمال تغییرات کاربران را از طریق نمایش هشدارها در پنل مدیریت، مطلع سازد. لازم است کاربران نیز هرچند وقت یک‌بار قوانین را مطالعه کرده و از تغییرات احتمالی مطلع گردند. دسترسی به قوانین همواره از طریق آدرس https://connectit.ir/terms.html امکان‌پذیر خواهد بود.
تعاریف:
۱-connectit (کانِکتیت) مجموعه خدماتی می باشد که از طریق آن کاربران در محدوده پوشش دهی وای فای روتر (سخت افزار) یا اکسس پوینت می توانند به آن متصل شده و از مشاهده و سفارش محصولات - پرداخت آنلاین - نظرسنجی - دانلود و آپلود فایل - هدایت به شبکه های اجتماعی و ... استفاده نمایند و یا بعد از احراز هویت و ثبت نام از اینترنت رایگان بهرمند گردند. لازم به ذکر است که connectit فقط به وسیله پنل مدیریت کنترل می شود.
۲-پنل مدیریت علاوه بر کنترل و مدیریت connectit مانند کنترل اینترنت اختصاص داده شده به هر کاربر - افزودن یا ویرایش ارائه‌ی خدمات و محصولات - افزودن یا ویرایش سوالات نظرسنجی - مشاهده نتایج نظرسنجی - ارسال پیامک های تبلیغاتی - مشاهده گزارشات اتصلات به اینترنت و پیامک های ارسالی - مشاهده وضعیت صورت حساب - مشاهده کاربران ثبت نام شده در بانک مشتریان و در صورت ساخت اپلیکیشن، امکان انتشار اخبار یا گالری تصاویر هم در اپلیکیشن مخصوص را دارد.
۳-کاربر پنل مدیریت فردی حقیقی است که جهت ارائه connectit در محل مربوطه، از پنل مدیریت استفاده می کند و کنترل پنل مدیریت با او می باشد.
نحوه استفاده:
۱-connectit و پنل مدیریت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری در پنل مدیریت برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل کند علاوه برمسدود شدن پنل مدیریت، اطلاعات وی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
۲-استفاده از عکس یا محتوایی در پنل مدیریت و connectit که دارای مضامين غیر قانونی، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور به نژاد، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین کرده باشند مجاز نمی باشد و مسئولیت آن متوجه کاربر پنل مدیریت بوده و connectit هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداشته و در صورت مشاهده، شناسه کاربری خاطی توقيف خواهد شد.
۳-انتشار ویروس‌های اینترنتی و بد افزارها به‌منظور سوء استفاده از پنل مدیریت غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده با شناسه کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
۴-مسئولیت افشای رمز عبور ارسالی برای کاربران ثبت نامی و احراز هویت کاربران اکانتینگ بر عهده کاربر پنل مدیریت می باشد.
۵-اطلاعات کاربران در بانک مشتریان کاملا محرمانه بوده و عواقب استفاده های نامناسب از اطلاعات بر عهده کاربر پنل مدیریت است.
۶-connectit از کاربران پنل مدیریت می‌خواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس https://connectit.ir است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به ‌جز آدرس https://connectit.ir مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر مورد نظر است.
۷-رمز عبور جهت احراز هویت برای کاربران connectit به وسیله پیامک ارسال می گردد که هزینه‌ی آن از موجودی حساب پنل مدیریت کاسته خواهد شد و در صورت عدم موجودی حساب، پیامک برای کاربران فرستاده نخواهد شد. (هزینه هر پیامک ارسالی از پنل مدیریت اعم از پیامک ثبت نام جهت ارسال رمز عبور به شماره های بلک لیست و ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت گروهی یا تبریک تولد و ازدواج از موجودی و اعتبار پنل مدیریت کارفرما کاسته خواهد شد)
۸-در قسمت امور مالی پنل مدیریت هرگونه واریز وجه به حساب از طریق درگاه بانکی انجام می شود و حصول از واریز وجه ممکن است تا ۲۴ساعت به طول بیانجامد، بنابراین توصیه می گردد در صورت تمایل برای افزایش موجودی زودتر از مدت اعلام شده اقدام نمایید. دقت شود پنل مدیریت پس از حصول انتقال وجه و افزایش موجودی حساب connectit، موجودی حساب پنل مدیریت کارفرما را افزایش می دهد.
۹-با توجه به مکانیزم واریز وجه و افزایش موجودی حساب در پنل مدیریت، در صورت عدم شارژ به موقع سرویس connectit به صورت سالیانه، ایجاد دسترسی به پنل مدیریت مسدود خواهد شد.
۱۰-اجاره‌بهای سالیانه پنل مدیریت شامل: تجمیع هزینه های مبنای اجاره بهای سال اول + نسبت توسعه نرم افزار + نسبت حجم اطلاعات ذخیره شده، توسط connectit تعیین و دریافت می گردد.
۱۱-هر گونه تغییر و جابه جایی در محل قرارگیری سخت افزارها چه به صورت فزیکی و چه در اتصلات، بدون هماهنگی غیر مجاز بوده و از پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش سامانه خارج خواهد شد.
۱۲-در صورت قطع اتصال بین روتر (سخت افزار) و اینترنت به هر علتی و یا در صورت بروز مشکلات فنی در اینترنت زیر ساخت، امکان استفاده از connectit و پنل مدیریت وجود نخواهد داشت.
۱۳-پنل مدیریت فقط بر روند تخصیص اینترنت برای کاربران connectit دخالت داشته و در سرعت و حجم کل دریافتی اینترنت کارفرما هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.
۱۴-حق استفاده از اطلاعات پنل مدیریت جهت ارائه گزارشات آماری برای connectit محفوظ است.
۱۵-تمامی حقوق مادی و معنوی پنل مدیریت متعلق به connectit بوده و هر گونه سوء استفاده از نام و یا محتوای این سامانه، پیگرد قانونی خواهد داشت.
۱۶-تمامی تراکنش هایی که کاربران connectit به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانک انجام می دهند از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی می گردد(در صورت وجود اعتبار پیامکی در پنل مدیریت کارفرما) در غیر اینصورت مبلغ مورد نظر به حساب پنل مدیریت کارفرما واریز نشده و تا ۲۴ ساعت آینده به حساب کاربر connectit واریز خواهد شد.
۱۷-استفاده از سامانه connectit به منزله‌ی قبول کلّیه‌ی قوانین و مقررات می باشد. چنانچه در رابطه با قوانین استفاده از سرویس connectit سؤالی دارید از طریق بخش درباره ما و یا با شماره تلفن ۳۲۳۴۸۶۴۶-۰۳۱ ارتباط برقرار کنید و یا اینکه از طریق آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، خیابان طیب، کوچه ۲۸، پلاک ۳۷ با کد پستی ۸۱۳۶۷۹۴۷۸۳ دفتر connectit مکاتبه نمایید.